Dying Light 2 jest jedną z tych gier, której premierę wyczekuję z niecierpliwością. Po wielu miesiącach (może już latach, straciłem poczucie czasu) milczenia Techland mocno wzięło się w garść i ruszyło z promocją swojego flagowego tytułu. Co rusz dostajemy nowe materiały promocyjne i nieco szersze wieści o tym, jak przebiega proces produkcyjny gry.

Tomasz Siadak, senior sound designer w Techlandzie, opowiada o procesie powstawania dźwięków w Dying Light 2.

Niedawno Techland ruszył z serią filmów „Dying 2 Know”, w której odsłaniane są kulisy prac nad Dying Light 2. W drugim odcinku m.in. pokazano pokaźny fragment gameplay’u, a także rzucono światło na kilka rodzajów przeciwników, w tym Revenanta, czyli na nowy gatunek zainfekowanych. W trakcie wywiadów deweloperzy opowiedzieli również o procesie powstawania zarażonych, designie postaci i ich animacji.

Olivier Deriviere autorem muzyki do Dying Light 2

Warto obejrzeć cały materiał, gdyż pod koniec materiału Tomasz Siadak, senior sound designer w Techlandzie, opowiada o procesie powstawania dźwięków w Dying Light 2. Długa i bardzo ciekawa rozmowa, której towarzyszą materiały filmowe ukazujące, jak wygląda proces powstawania dźwięków i jak one się prezentują po implementacji do gry. Premiera Dying Light 2 została zaplanowana na 7 grudnia.

Czytaj więcej:

Zastępca Redaktora Naczelnego

Paweł Dembowski

Gra w gry odkąd pamięta, pisze o nich również kawał czasu. Uzależnienie jak nic. Jednak nie może powiedzieć, żeby kiedykolwiek czegokolwiek żałował. Poza tym dziennikarz z pasji i powołania.