Wielokrotnie podkreślaliśmy na portalu, jak bardzo cenimy sobie wszelkie zakulisowe materiały o tym, jak powstawały dane gry. Tym bardziej, jeśli te traktują również o powstawaniu muzyki do nich. Tego typu treści stanowią cenną wiedzę dla wielu z was. Dlatego poświęcamy mnóstwo czasu na szukaniu takowych materiałów i dzieleniu się z wami.
Jak przebiegał proces powstawania soundtracku do najnowszej gry Fireart Games.
Poniższy materiał jest o tyle szczególny, ponieważ dotyczy gry powstałej tu, w Polsce. Tohu to klasyczna przygodówka typu point&click od warszawskiego studia Fireart Games. Główną bohaterką jest niezwykła dziewczynka, która potrafi zmienić się w swoje alter-ego, dużego robota Cubusa. Z jego pomocą przemierza świat planet-ryb, rozwiązując po drodze najprzeróżniejsze zagadki.
Muzykę do gry skomponował Christopher Larkin, którego twórczość większość z was kojarzy z gry Hollow Knight. Na swoim kanale YouTube opowiada ze szczegółami, jak przebiegał proces powstawania soundtracku do najnowszej gry Fireart Games. Zabrzmi to może dziwnie, ale cała oprawa audio-wizualna Tohu trochę mi przypomina produkcje Amanita Design. Tym bardziej trzeba będzie się postarać o egzemplarz soundtracku do recenzji.