Wielokrotnie podkreślaliśmy na portalu, jak bardzo cenimy sobie wszelkie zakulisowe materiały o tym, jak powstawały dane gry. Tym bardziej, jeśli te traktują również o powstawaniu muzyki do nich. Tego typu treści stanowią cenną wiedzę dla wielu z was. Dlatego poświęcamy mnóstwo czasu na szukaniu takowych materiałów i dzieleniu się z wami.

Jak przebiegał proces powstawania soundtracku do najnowszej gry Fireart Games.

Poniższy materiał jest o tyle szczególny, ponieważ dotyczy gry powstałej tu, w Polsce. Tohu to klasyczna przygodówka typu point&click od warszawskiego studia Fireart Games. Główną bohaterką jest niezwykła dziewczynka, która potrafi zmienić się w swoje alter-ego, dużego robota Cubusa. Z jego pomocą przemierza świat planet-ryb, rozwiązując po drodze najprzeróżniejsze zagadki.

Fortepianowy album z muzyką do gry Hollow Knight

Muzykę do gry skomponował Christopher Larkin, którego twórczość większość z was kojarzy z gry Hollow Knight. Na swoim kanale YouTube opowiada ze szczegółami, jak przebiegał proces powstawania soundtracku do najnowszej gry Fireart Games. Zabrzmi to może dziwnie, ale cała oprawa audio-wizualna Tohu trochę mi przypomina produkcje Amanita Design. Tym bardziej trzeba będzie się postarać o egzemplarz soundtracku do recenzji.

Czytaj więcej:

Zastępca Redaktora Naczelnego

Paweł Dembowski

Gra w gry odkąd pamięta, pisze o nich również kawał czasu. Uzależnienie jak nic. Jednak nie może powiedzieć, żeby kiedykolwiek czegokolwiek żałował. Poza tym dziennikarz z pasji i powołania.