W dzisiejszym wydaniu „Co słychać w muzyce” powiemy m.in. o Ratchet & Clank jako wielkim wygranym nagród muzycznych G.A.N.G., niespodziewanej zapowiedzi z okazji premiery Live A Live oraz o tym, jak ważna jest muzyka w Ghostwire Tokyo.


Nagrody G.A.N.G rozdane

  • Poznaliśmy 27 laureatów nagród przyznawanych przez Game Audio Network Guild. W kategorii „Best Music for an Indie Game” nagrodę przyznano grze Outer Wilds: Echoes of the Eye; „Best Original Soundtrack Album” – It Takes Two, „Music of the Year” – Marvel’s Guardians of the Galaxy; „Sound Design of the Year” – Returnal. Ratchet & Clank: Rift Apart był najczęściej nagradzanym tytułem — zdobył nagrody w aż czterech kategoriach, w tym „Audio of the Year”. Pełną listę laureatów można znaleźć na oficjalnej stronie G.A.N.G.

„Muzyka jest jak powietrze” w Ghostwire Tokyo

  • Kompozytor Masatoshi Yanagi oraz reżyser Kenji Kimura udzielili wywiadu serwisowi Dexerto, w trakcie którego poruszono wiele kwestii związanych z soundtrackiem do gry Ghostwire Tokyo, m.in. jakich technik użyto w procesie tworzenia muzyki oraz dlaczego ma ona tak ogromne znaczenie w sferze narracyjnej.
Ghostwire: Tokyo z ostatecznymi wymaganiami sprzętowymi dla wersji PC.  NVIDIA DLSS oferuje nawet 2-krotny wzrost wydajności | PurePC.pl

Loop Hero na winylu

Loop Hero (Deluxe Double Vinyl)

Live A Live (to nowe) na albumie

  • Square Enix zapowiedział wydanie ścieżki dźwiękowej z remake’u gry Live A Live na dwóch płytach CD. Premierę albumu w Japonii zaplanowano na 27 lipca tego roku. Na ten moment brak planów odnośnie wydania soundtracku w Europie.

I to wszystko na dziś. Do przeczytania za tydzień!


Czytaj więcej:

Zastępca Redaktora Naczelnego

Paweł Dembowski

Gra w gry odkąd pamięta, pisze o nich również kawał czasu. Uzależnienie jak nic. Jednak nie może powiedzieć, żeby kiedykolwiek czegokolwiek żałował. Poza tym dziennikarz z pasji i powołania.