Słyszeliście lub czytaliście o Ash of Gods? To dość wszechstronny tytuł indie, będący jednocześnie visual novel oraz taktycznym cRPG-iem wzbogaconym o elementy gry karcianej, za którego fabułę odpowiedzialny jest rosyjski pisarz Sergey Malitsky. Tytuł zapowiada się bardzo ciekawie, zwłaszcza że już dzisiaj możemy podziwiać wspaniałe concept arty miejsc i postaci (o stylu graficznym zapewne inspirowanym The Banner Saga) oraz nagrania z sesji motion capture. Dość jednak o samej grze, a rzućmy trochę światła na ścieżkę dźwiękową.
Tytuł zapowiada się bardzo ciekawie, zwłaszcza że już dzisiaj możemy podziwiać wspaniałe concept arty miejsc i postaci (…).
Nie tak dawno temu panowie Adam Skorupa, Krzysztof Wierzynkiewicz oraz Michał Cielecki dali nam próbkę swych możliwości w postaci tematu przewodniego gry i… uwierzcie, jest na co czekać! W utworze zakochałem się z miejsca i od razu pomyślałem, że soundtrack nie uniknie porównań do ścieżki dźwiękowej Wiedźmina 3. Na to musimy jednak na poczekać do ostatniego kwartału tego roku (prawdopodobnie listopad), bo dopiero na ten okres planowana jest premiera Ash of Gods. Tymczasem zapraszam Was do przesłuchania motywu przewodniego gry i podzielenia się przemyśleniami na jego temat w komentarzach.