Już 6 września zadebiutuje w Polsce pierwsze oficjalne rozszerzenie do świetnie przyjętej gry studia Capcom: Monster Hunter World. Nosić będzie podtytuł Iceborne i jak można się domyślić, zabierze nas w zimowe, skute lodem tereny, obfitujące w przerażające bestie.
Kuroiwa opisuje proces powstawania realistycznych i jednocześnie epickich odgłosów lodowych monstrów.
Do premiery dodatku zostało jeszcze trochę czasu, lecz już teraz możemy wyszperać w sieci wiele ciekawych informacji o nadchodzącym tytule. Jedną z nich jest obszerny wywiad z sound designerem Wakana Kuroiwa oraz kompozytorem Akihiko Narita, udzielony dla serwisu Game Informer. Kuroiwa opisuje proces powstawania realistycznych i jednocześnie epickich odgłosów lodowych monstrów, przy okazji demonstrując w foley studio Capcomu jak owe dźwięki powstawały.
Sound designer Capcomu wspomina także o współpracy z holywoodzkim Skywalker Sound, co pozwala przypuszczać, że nowy dodatek do Monster Huntera będzie pod względem audio najwyższą światową klasą. Akihiko Narita opowiada o kolaboracji z Yuko Komiyamą przy tworzeniu motywu głównego dodatku Iceborne.