Już 6 września zadebiutuje w Polsce pierwsze oficjalne rozszerzenie do świetnie przyjętej gry studia Capcom: Monster Hunter World. Nosić będzie podtytuł Iceborne i jak można się domyślić, zabierze nas w zimowe, skute lodem tereny, obfitujące w przerażające bestie.

Kuroiwa opisuje proces powstawania realistycznych i jednocześnie epickich odgłosów lodowych monstrów.

Do premiery dodatku zostało jeszcze trochę czasu, lecz już teraz możemy wyszperać w sieci wiele ciekawych informacji o nadchodzącym tytule. Jedną z nich jest obszerny wywiad z sound designerem Wakana Kuroiwa oraz kompozytorem Akihiko Narita, udzielony dla serwisu Game Informer. Kuroiwa opisuje proces powstawania realistycznych i jednocześnie epickich odgłosów lodowych monstrów, przy okazji demonstrując w foley studio Capcomu jak owe dźwięki powstawały.

Sound designer Capcomu wspomina także o współpracy z holywoodzkim Skywalker Sound, co pozwala przypuszczać, że nowy dodatek do Monster Huntera będzie pod względem audio najwyższą światową klasą. Akihiko Narita opowiada o kolaboracji z Yuko Komiyamą przy tworzeniu motywu głównego dodatku Iceborne.

Redaktor

Krzysztof Kus

Sound Designer, kompozytor muzyczny, a także perkusista z zamiłowania. W grach zwraca szczególną uwagę na nowatorskie podejście do tematu sound designu. Prywatnie jeden z największych fanów Dire Straits w Polsce.