Nastała noc, księżyc w pełni, z oddali słychać wycia dzikich zwierząt dochodzące z pobliskiego lasu, pewnie złapali kolejnego zbłąkanego wędrowca, który Bogu ducha winny wdarł się na włości pobliskiego zamku należącego do hrabiego Draculi. Kto z nas nie zna tej historii, a szczególnie gry Castlevania (Akumajō Dorakyura), która wydana przez Konami w Japonii 26 września 1986 na konsolę Famicom zawładnęła sercami graczy? Wspólnie z naszymi gośćmi (Andrzej Muzyczuk oraz Adam Dębski) niczym nieustraszeni łowcy wampirów zabieramy Was do naszych wspomnień związanych z marką Castlevania, a szczególnie do rozmów o muzyce, która z każdą odsłoną gry zmieniała swój wizerunek.

Zatem usiądźcie wygodnie! Serdecznie zapraszamy Was do przesłuchania samego podcastu, a w szczególności czekamy na Wasze komentarze i opinie na temat tego odcinka oraz naszej inicjatywy, jaką jest podcast „Słuchaj gier”. Co Waszym zdaniem należałoby jeszcze usprawnić lub jakich tematów oczekujecie w naszych rozmowach? Jak zawsze będziemy bardzo wdzięczni za jakiekolwiek komentarze.

W kolejnych odcinkach podcastu chcielibyśmy poruszać nie tylko istotne tematy związane z muzyką oraz dźwiękami do gier, ale także dać przestrzeń na równie ważne dyskusje poświęcone szeroko rozumianej elektronicznej rozrywce. Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!

Czytaj więcej:

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.