Podczas tegorocznej edycji Digital Dragons w Krakowie usłyszeliśmy wypowiedzi Garry’ego Schymana, Austina Wintory’ego oraz Briana D’Oliveiry, którzy opowiedzieli o procesach powstawania ścieżek dźwiękowych do gier BioShock, Journey oraz Shadow of the Tomb Raider.

Cała trójka szczegółowo dzieli się swoją wiedzą.

W trakcie swoich prelekcji kompozytorzy poruszyli kwestie związane z rozwojem technologicznym muzyki do gier wideo, a także pokazali od kuchni, co stało za ideą napisania konkretnych utworów do wyżej wspomnianych produkcji. Cała trójka szczegółowo dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami, na co należy zwracać uwagę w trakcie komponowania utworów.

Raz jeszcze zachęcamy wszystkie osoby do obejrzenia bezpłatnych prelekcji, szczególnie początkujących kompozytorów, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w świecie elektronicznej rozrywki. Po więcej informacji odsyłamy Was na stronę wydarzenia.

Czytaj więcej:

Redaktor Naczelny

Mariusz Borkowski

Człowiek o ogromnym sercu do muzyki oraz odkrywca niepowtarzalnych dźwięków. Od wielu lat bez wytchnienia dzieli się z innymi swoją bezustanną pasją do melodii z gier wideo.