Marty O’Donnell dołącza do Austina Wintory’ego w Game Maker’s Notebook, aby porozmawiać o swojej karierze z czasów zanim wszedł do branży gier wideo. W ponaddwugodzinnej dyskusji porusza kwestię swojej pionierskiej pracy w roli reżysera dźwięku oraz współpracy z Sir Paulem McCartneyem.

Game Maker’s Notebook to seria rozmów między twórcami gier wideo.

O’Donnell jest kompozytorem, reżyserem dźwięku i współzałożycielem Highwire Games. Najbardziej znany jest z pracy nad serią Halo, Destiny, Myth oraz debiutanckiego tytułu Highwire Games, czyli Golem.

Muzyka Halo – stylistyczny leitmotif i hollywoodzki blockbuster #1

Game Maker’s Notebook to seria rozmów między twórcami gier wideo na temat biznesu i rzemiosła interaktywnej rozrywki, prowadzonych przez Teda Price’a z Insomniac Games.

Czytaj więcej:

Redaktor

Daniel Wójcik

W 2008 roku przypadkiem odkryłem muzykę trailerową, w której od razu się zakochałem. Od niej była prosta droga do muzyki z filmów i gier. Minęło ponad 10 lat, a ja pracuję w branży trailer music i piszę publicystykę dla GameMusic.pl.