Wszyscy mamy tego świadomość – a przynajmniej żywimy taką nadzieję – jak ważną funkcję spełnia oprawa audio we współczesnych mediach masowych, szczególnie w grach wideo. Bez niej nie bylibyśmy w stanie docenić pełni kunsztu oraz ciężkiej pracy realizatorów dźwięku, a także samych kompozytorów.

Jak ważną funkcję spełnia oprawa audio we współczesnych mediach masowych?

Wiele osób grających nie zdaje sobie do końca sprawy z tego, że za sukcesem wielu tytułów stoją również zespoły bądź jednostki odpowiedzialne za oprawę dźwiękową w grach wideo. Dlatego tegoroczna edycja MeetUp65 ma na celu pokrótce uświadomić nas o roli audio we współczesnych mediach, do których należy rynek elektronicznej rozrywki. Zapraszamy Was do udziału w konferencji, która odbędzie się w Sali Kolumnowej Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych przy ul. Mińskiej 65 w Warszawie. Wydarzenie zaplanowano na 27 czerwca (czwartek) w godzinach 16:00 – 20:00. Udział w nim jest bezpłatny! Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do składania zapisów na oficjalnej stronie CRPK.


Podcast – Słuchaj gier #75 „Kiedy zwracamy uwagę na muzykę w grach?”


Spotkanie wypełnią cztery rozmowy eksperckie, na które zapraszamy wszystkich: zarówno przedstawicieli branży elektronicznej rozrywki, jak i osoby zainteresowane tematyką produkcji gier wideo i treści multimedialnych. Uczestnicy będą mieli również okazję skonsultować swoje projekty z ekspertami oraz wziąć udział w warsztatach.

  • 16:00 Muzyka stara i nowa: Arkadiusz Reikowski, Zofia Domaradzka, Paweł Lucewicz, Robert Korzeniewski
  • 17:00 Dyskusja o roli dźwięku: Wojciech Chołaściński, Dorota Błaszczak, Bartosz Lewandowski, Mariusz Borkowski
  • 18:00 Sztuka wypowiedzi głosem: Edyta Loster, Agnieszka Kunikowska, Joanna Węgrzynowska, Jarosław Boberek
  • 19:00 Spotkanie z gościem specjalnym: David Wise

Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych to instytucja kultury, która powstała w 2022 roku. Jej nadrzędnym celem jest udostępnianie przestrzeni wszystkim aspirującym artystom, aby mogli oni realizować swoje ambitne idee, pomysły i przedsięwzięcia.

Czytaj więcej:

  • Nobody Wants to Die – świetny debiut, choć nie bez potknięć

    Nobody Wants to Die – świetny debiut, choć nie bez potknięć

    Critical Hit Games debiutuje w stylu, którego nie powstydziłby się niejeden tytuł AAA od wielkiego wydawcy. Złożona, mroczna historia detektywistyczna w stylu noire? Jest. Oprawa wizualna, która w spektakularny wręcz sposób ukazuje futurystyczno-archaiczny Nowy Jork roku 2039? więcej

  • Opinia: Wakacje z Famicom Detective Club

    Opinia: Wakacje z Famicom Detective Club

    Oficjalnie zostałem sympatykiem gier z pogranicza powieści wizualnych (visual novel), które wiele osób – z powodu ich trywialnej estetyki graficznej oraz japońskiego poczucia humoru – po prostu omija szerokim łukiem. Co było punktem zapalnym, który sprawił, więcej

  • RoboCop: Rogue City – skromny hołd w stronę filmowego klasyka

    RoboCop: Rogue City – skromny hołd w stronę filmowego klasyka

    Należę do pokolenia, które znaczną większość filmów oglądało na taśmach VHS. Brak świadomości rodzicielskiej oraz fakt, że były to kompletnie inne czasy, pozwalają mi stwierdzić, iż przeważająca liczba tych tytułów nie miała nic wspólnego z filmami dla najmłodszych widzów. więcej

  • Kolejne atrakcje koncertu Final Fantasy!

    Kolejne atrakcje koncertu Final Fantasy!

    Koncert Final Symphony II to symfoniczna podróż przez światy FINAL FANTASY, której towarzyszy muzyka skomponowana przez Nobuo Uematsu oraz Masashiego Hamauzu. Pojawią się również znamienici goście. Czeka dla Was wiele atrakcji. Oprócz sprawdzenia swoich sił w quizie więcej

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.