Wszyscy mamy tego świadomość – a przynajmniej żywimy taką nadzieję – jak ważną funkcję spełnia oprawa audio we współczesnych mediach masowych, szczególnie w grach wideo. Bez niej nie bylibyśmy w stanie docenić pełni kunsztu oraz ciężkiej pracy realizatorów dźwięku, a także samych kompozytorów.

Jak ważną funkcję spełnia oprawa audio we współczesnych mediach masowych?

Wiele osób grających nie zdaje sobie do końca sprawy z tego, że za sukcesem wielu tytułów stoją również zespoły bądź jednostki odpowiedzialne za oprawę dźwiękową w grach wideo. Dlatego tegoroczna edycja MeetUp65 ma na celu pokrótce uświadomić nas o roli audio we współczesnych mediach, do których należy rynek elektronicznej rozrywki. Zapraszamy Was do udziału w konferencji, która odbędzie się w Sali Kolumnowej Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych przy ul. Mińskiej 65 w Warszawie. Wydarzenie zaplanowano na 27 czerwca (czwartek) w godzinach 16:00 – 20:00. Udział w nim jest bezpłatny! Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do składania zapisów na oficjalnej stronie CRPK.


Podcast – Słuchaj gier #75 „Kiedy zwracamy uwagę na muzykę w grach?”


Spotkanie wypełnią cztery rozmowy eksperckie, na które zapraszamy wszystkich: zarówno przedstawicieli branży elektronicznej rozrywki, jak i osoby zainteresowane tematyką produkcji gier wideo i treści multimedialnych. Uczestnicy będą mieli również okazję skonsultować swoje projekty z ekspertami oraz wziąć udział w warsztatach.

  • 16:00 Muzyka stara i nowa: Arkadiusz Reikowski, Zofia Domaradzka, Paweł Lucewicz, Robert Korzeniewski
  • 17:00 Dyskusja o roli dźwięku: Wojciech Chołaściński, Dorota Błaszczak, Bartosz Lewandowski, Mariusz Borkowski
  • 18:00 Sztuka wypowiedzi głosem: Edyta Loster, Agnieszka Kunikowska, Joanna Węgrzynowska, Jarosław Boberek
  • 19:00 Spotkanie z gościem specjalnym: David Wise

Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych to instytucja kultury, która powstała w 2022 roku. Jej nadrzędnym celem jest udostępnianie przestrzeni wszystkim aspirującym artystom, aby mogli oni realizować swoje ambitne idee, pomysły i przedsięwzięcia.

Czytaj więcej:

  • Civilization VII – lekcja muzyki

    Civilization VII – lekcja muzyki

    O kultowości serii gier zapoczątkowanej przez Sida Meiera rozpisywać się nie ma sensu. 34 lata minęły, a my oprócz premiery siódmej części mieliśmy w ciągu ostatnich lat kilka gier „cywilizacyjnych” stworzonych przez różne studia. Firaxis musiało się postarać, więcej

  • Jak narracja poprzez dźwięki zbudowała świat gry Hades II

    Jak narracja poprzez dźwięki zbudowała świat gry Hades II

    Z wypiekami na twarzy wyczekiwałem kontynuacji przygód Zagreusa, które na zawsze skradły moje serce. Choć wcześniej nie byłem sympatykiem gatunku gier roguelike, moje nastawienie zmieniło się za namową przyjaciela oraz z chwilą, kiedy po raz pierwszy miałem okazję poznać mityczne więcej

  • Kilka słów o muzyce do gry Monster Hunter Wilds

    Kilka słów o muzyce do gry Monster Hunter Wilds

    Pobiegałem niedawno za wielkimi bestiami w otwartej becie Monster Hunter Wilds. Ewidentnie zardzewiałem w byciu prawilnym łowcą, co dobitnie pokazał mi potwór o dźwięcznej nazwie Doshaguma. Czy Wilds mnie czymś zaskoczyło? No właśnie, niestety niczym – ani w zakresie więcej

  • [REKRUTACJA] Dołącz do zespołu GameMusic!

    [REKRUTACJA] Dołącz do zespołu GameMusic!

    Jeśli kochasz muzykę do gier, tak jak my, to zapraszamy do naszego zespołu. Nie jest tajemnicą, że jesteśmy otwarci na poznawanie nowych osób, które cenią sobie elektroniczną rozrywkę. Ciągle szukamy pasjonatów, dla których muzyka a w szczególności ta do gier, to coś więcej więcej

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.