I jeszcze więcej Mortala, tym razem wizyta u sound designerów, więc to gratka dla tych, których szczególnie interesuje, jak powstają jedne z najbardziej obrzydliwych dźwięków w game devie.

Orzechy, papryka, banan i grejpfrut – brzmi jak przepis na wyszukaną sałatkę? Być może, zdecydowanie natomiast jest to przepis na fatality D’vorah, albo zapewne wielu innych zawodników Mortal Kombat 11.

Film w fajny sposób pokazuje kuchnię – pun intended – od przygotowania narzędzi, nagrania surówek, wybrania dobrych ujęć i bez większego wchodzenia w szczegóły można nawet podejrzeć, jakiego oprogramowania używają sound designerzy w branży. Dla dociekliwych są to kolejno Cockos Reaper, S-Layer do Reaktora, Sound Toys Crystallizer i Decapitator i pakiet U-He Uhbik.

Niezależnie od tego, czy szukacie inspiracji, czy kieruje Wami ciekawość, warto zobaczyć ten materiał.

Redaktor

Konrad Belina-Brzozowski

Wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Liceum Kreacji Gier Wideo. Alchemik dźwięku, muzyk elektroniczny i sound designer. Fan historii cywilizacji, fantasy i science-fiction