Jakie były początki kwadratowych pikseli? Co wyjątkowego dało się usłyszeć w kryształowej muzyce do pierwszych odsłon Final Fantasy? Na ten i wiele innych tematów rozmawiamy w znakomitym gronie, szukając odpowiedzi, jak w rzeczywistości wyglądała muzyczna odyseja serii Final Fantasy. Zapraszamy Was do odsłuchu.

Zatem usiądźcie wygodnie! Serdecznie zapraszamy Was do przesłuchania samego podcastu, a w szczególności czekamy na Wasze komentarze i opinie na temat tego odcinka oraz naszej inicjatywy, jaką jest podcast „Słuchaj gier”. Co Waszym zdaniem należałoby jeszcze usprawnić lub jakich tematów oczekujecie w naszych rozmowach? Jak zawsze będziemy bardzo wdzięczni za jakiekolwiek komentarze.

W kolejnych odcinkach podcastu chcielibyśmy poruszać nie tylko istotne tematy związane z muzyką oraz dźwiękami do gier, ale także dać przestrzeń na równie ważne dyskusje poświęcone szeroko rozumianej elektronicznej rozrywce. Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!

Czytaj więcej:

  • Podcast – Słuchaj gier #76 „Muzyczna odyseja serii Final Fantasy Part 3 of 3”

    Podcast – Słuchaj gier #76 „Muzyczna odyseja serii Final Fantasy Part 3 of 3”

    Przed nami ostatnia podróż z kryształową muzyką do sagi Final Fantasy. Tym razem omawiamy ścieżki dźwiękowe do części od X do XVI. Nie zabraknie anegdot z procesu powstawania utworów ani zakulisowych historii, które miały wpływ na kształt serii. Jak zawsze więcej

  • Mortal Kombat 1 – głośniej, ostrzej, krwawiej

    Mortal Kombat 1 – głośniej, ostrzej, krwawiej

    Mortal Kombat przyzwyczaił nas do tego, że nawet tak prosty i stary koncept jak bijatyka może z każdą kolejną częścią przechodzić ewolucję i odkrywać siebie na nowo. Właściwie od czasu MK 9 poprzez MK X aż po MK 11 otrzymywaliśmy więcej, więcej

  • Sea of Stars – nowoczesny klasyk prosto z gwiazd

    Sea of Stars – nowoczesny klasyk prosto z gwiazd

    Prezentowanie w materiałach promocyjnych Sea of Stars nazwiska Yasunori Mitsudy — autora muzyki m.in. do Chrono Trigger i Chrono Cross — było zgrabnym chwytem marketingowym, który miał zapewne na celu przyciągnąć do gry fanów klasycznych jRPG. Jakież musiało być więcej

  • Co jest wyjątkowego w muzyce do gry Super Mario RPG?

    Co jest wyjątkowego w muzyce do gry Super Mario RPG?

    Produkcje Nintendo pod względem oprawy audio od zawsze stały na wysokim poziomie, z nielicznymi tylko wyjątkami. Era konsoli Super Famicom (SNES) dostarczyła nam wiele ikonicznych ścieżek dźwiękowych, które do dziś mają ogromną rzeszę odbiorców. Nic zatem więcej

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.