Jakie były początki kwadratowych pikseli? Co wyjątkowego dało się usłyszeć w kryształowej muzyce do pierwszych odsłon Final Fantasy? Na ten i wiele innych tematów rozmawiamy w znakomitym gronie, szukając odpowiedzi, jak w rzeczywistości wyglądała muzyczna odyseja serii Final Fantasy. Zapraszamy Was do odsłuchu.

Zatem usiądźcie wygodnie! Serdecznie zapraszamy Was do przesłuchania samego podcastu, a w szczególności czekamy na Wasze komentarze i opinie na temat tego odcinka oraz naszej inicjatywy, jaką jest podcast „Słuchaj gier”. Co Waszym zdaniem należałoby jeszcze usprawnić lub jakich tematów oczekujecie w naszych rozmowach? Jak zawsze będziemy bardzo wdzięczni za jakiekolwiek komentarze.

W kolejnych odcinkach podcastu chcielibyśmy poruszać nie tylko istotne tematy związane z muzyką oraz dźwiękami do gier, ale także dać przestrzeń na równie ważne dyskusje poświęcone szeroko rozumianej elektronicznej rozrywce. Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!

Czytaj więcej:

  • Final Fantasy VII Rebirth – otwarty świat dźwięków

    Final Fantasy VII Rebirth – otwarty świat dźwięków

    W mojej recenzji albumu Final Fantasy VII Remake zwróciłem uwagę na to, że choć soundtrack został wykonany porządnie, to jednak sama zawartość niczym mnie nie zaskoczyła. Mój niski niewielki entuzjazm wynikał z tego, że w ciągu ostatnich kilkunastu lat przesłuchałem więcej

  • The Callisto Protocol – znakomite audio niezłej gry

    The Callisto Protocol – znakomite audio niezłej gry

    The Callisto Protocol to długo wyczekiwana przez graczy produkcja twórców kultowego horroru Dead Space. Po premierze gra doczekała się jednak mnóstwa negatywnych recenzji i fali krytyki. Moim zdaniem niesłusznie. Gracze oczekiwali prawdopodobnie kolejnego Dead więcej

  • Opinia: Dużo za dużo (i za długo)?

    Opinia: Dużo za dużo (i za długo)?

    Wybór albumu roku jak co roku niesie za sobą dużo emocji, ale też uwydatnia pewne problemy, z którymi prędzej czy później musimy się zmierzyć. Wielokrotnie wspominaliśmy chociażby o tym, że w ciągu 12 miesięcy musimy przesłuchać od groma albumów. więcej

  • Podcast – Słuchaj gier #82 „Kiedy Sega Mega Drive wpłynęła na rynek muzyczny”

    Podcast – Słuchaj gier #82 „Kiedy Sega Mega Drive wpłynęła na rynek muzyczny”

    Co sprawiło, że pomimo ograniczeń oraz skomplikowanego procesu implementacji audio pokochaliśmy dźwięki konsoli Sega Mega Drive? Czy była to zasługa dwóch chipów, które wdrożyły modulację częstotliwości, a może po prostu dobrego sprzętu ze świetną biblioteką gier na pokładzie? Jak więcej

  • Unicorn Overlord – symfonie wagnerowskie

    Unicorn Overlord – symfonie wagnerowskie

    Przez lata niezależne japońskie studio Vanillaware zyskało na popularności dzięki niespotykanej nigdzie indziej oprawie graficznej. W trakcie ponad dwudziestoletniego stażu w branży gier wideo deweloperzy z Osaki, wielokrotnie udowodnili, że jeśli chodzi o pomysłowość, a także kreacje baśniowych więcej

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.