Sega Dreamcast była konsolą niezwykłą. Od strony technicznej – prawdziwy kombajn. Zaś biblioteka gier skrywała w sobie prawdziwe perełki, które wręcz wyprzedzały swoje czasy. I choć Dreamcast ostatecznie przegrał wyścig zbrojeń ze swoją konkurencją, wciąż pozostaje jedną z najbardziej lubianych platform do gier, i to nie tylko wśród fanów Segi. Konsola była również idealnym miejscem dla tych, którzy szukali muzycznych wrażeń. Soundtracki do gier na tę platformę do tej pory są bowiem uważane za małe dzieła sztuki i stanowią dowód na to, że jest w tej branży miejsce na eksperymenty.
Zatem usiądźcie wygodnie! Serdecznie zapraszamy Was do przesłuchania samego podcastu, a w szczególności czekamy na Wasze komentarze i opinie na temat tego odcinka oraz naszej inicjatywy, jaką jest podcast „Słuchaj gier”. Co Waszym zdaniem należałoby jeszcze usprawnić lub jakich tematów oczekujecie w naszych rozmowach? Jak zawsze będziemy bardzo wdzięczni za jakiekolwiek komentarze.
W kolejnych odcinkach podcastu chcielibyśmy poruszać nie tylko istotne tematy związane z muzyką oraz dźwiękami do gier, ale także dać przestrzeń na równie ważne dyskusje poświęcone szeroko rozumianej elektronicznej rozrywce. Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!
Writers Guild of America w środę ogłosił zakończenie największego od kilkudziesięciu lat strajku w Hollywood. Członkom gildii scenarzystów udało się wynegocjować wstępną umowę z przedstawicielami producentów filmowych i telewizyjnych, która zawierałaby większość związkowych postulatów m.in. w zakresie bezpieczeństwa więcej
O Planet of Lana dowiedziałem się przypadkiem na jednym z portali społecznościowych. Gra od razu przykuła moją uwagę przepiękną i niezwykle miodną, pixel-artową grafiką oraz niezwykle prostym, lecz wpadającym w ucho motywem muzycznym. Z wypiekami śledziłem postępy studia, czytając więcej
Kiedy Jason Graves w 2006 roku rozpoczynał pracę nad soundtrackiem do Dead Space, nie śniło mu się nawet, że w niedługim czasie stanie się częścią wielkiego przedsięwzięcia, zaś jego nazwisko będzie odtąd najbardziej kojarzone z tą serią gier. Pierwszy więcej
Jakie były początki kwadratowych pikseli? Co wyjątkowego dało się usłyszeć w kryształowej muzyce do pierwszych odsłon Final Fantasy? Na ten i wiele innych tematów rozmawiamy w znakomitym gronie, szukając odpowiedzi, jak w rzeczywistości wyglądała muzyczna odyseja serii więcej