Ostatnia dekada pokazała nam dobitnie, jak ważną rolę odgrywa muzyka filmowa w grach wideo. Czy wobec tego jesteśmy świadkami diametralnych zmian w sposobie komponowania muzyki do gier, której coraz bliżej do tej filmowej. Czy jest to dobry trend? Co możemy na nim zyskać lub stracić?
Jak zawsze zachęcamy Was do komentowania nowej formuły podcastu.
Na te i inne pytania odpowiadamy razem z naszym gościem specjalnym w kolejnym, eksperymentalnym odcinku audycji „Słuchaj gier” – prosto z naszego nowego studia nagraniowego. Jak zawsze zachęcamy Was do komentowania nowej formuły podcastu, a szczególnie do dzielenia się spostrzeżeniami o tym, co należałoby dopracować. Dziękujemy, że nas słuchacie!
Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!
Wykorzystanie AI do tworzenia muzyki na platformach streamingowych, takich jak Spotify, budzi kontrowersje. Z jednej strony pozwala na innowacje i dostęp do nowych brzmień, z drugiej – rodzi pytania o autentyczność artystyczną i przyszłość twórczości muzycznej w erze technologii. Przykład więcej
Miniony rok pod wieloma względami był zaskakująco dobry, jeśli chodzi o muzykę do gier wideo. Już dawno nie widzieliśmy produkcji tak obficie zbalansowanych pomiędzy grami niezależnymi a wysokobudżetowymi molochami. Zachęcamy Was do głosowania na swoich faworytów Dlatego tym więcej
Chciałbym napisać coś o jesieni średniowiecza, ale czeskie studio Warhorse skutecznie mi to uniemożliwia. Wielkimi krokami nadchodzi kontynuacja wydanej w 2018 roku gry Kingdom Come: Deliverance. Większość kanałów, w tym prasa growa, z dużym entuzjazmem wypowiada się więcej
Nowy rok, a wraz z nim zmiany w Waszej ulubionej audycji. Zanim jednak zdradzimy Wam, co dla Was szykujemy, zostańcie choć na chwilę i posłuchajcie, jak wspominamy zapomnianą na przestrzeni dekad muzykę do gier wideo. Wspominamy zapomnianą na przestrzeni więcej
Od premiery Diablo IV minęło już półtora roku. Emocje z nią związane dawno opadły, gdyż gra, podobnie jak jej poprzedniczka, zaliczyła dosyć trudny start. Pomimo ciekawej fabuły tytuł okazał się pustym, mało grywalnym więcej
Sprzedaż ostatniej odsłony serii Final Fantasy, czyli Final Fantasy VII Rebirth, dowodzi, że chcemy częściej zagłębiać się w to uniwersum. A jak robić to lepiej niż poprzez doznania muzyczne na żywo? Koncert zadebiutuje w Polsce już 6 więcej