Zanim odkorkujmy butelki szampana, witając nowy rok, zatrzymajmy się jeszcze na chwilę. Czas porozmawiać o tym, jak będziemy wspominać rok 2024 pod względem muzyki do gier oraz sytuacji, w jakiej znalazła się branża elektronicznej rozrywki.

Witając nowy rok, zatrzymajmy się jeszcze na chwilę.

Jak zawsze zachęcamy Was do komentowania nowej formuły podcastu, a szczególnie do dzielenia się spostrzeżeniami o tym, co należałoby dopracować. Dziękujemy, że nas słuchacie!

Serdecznie zapraszamy do przesłuchania podcastu na platformach Spotify, Apple podcasts, soundcloud, YouTube oraz RSS., a już teraz zachęcamy Was – subskrybujcie nasz podcast i nie zapomnijcie wsłuchiwać się w gry wideo!

Czytaj więcej:

  • Pierwsze wrażenia z muzyki do Kingdom Come: Deliverance II

    Pierwsze wrażenia z muzyki do Kingdom Come: Deliverance II

    Chciałbym napisać coś o jesieni średniowiecza, ale czeskie studio Warhorse skutecznie mi to uniemożliwia. Wielkimi krokami nadchodzi kontynuacja wydanej w 2018 roku gry Kingdom Come: Deliverance. Większość kanałów, w tym prasa growa, z dużym entuzjazmem wypowiada się więcej

  • Powiew świeżości w muzyce do gier Mario & Luigi

    Powiew świeżości w muzyce do gier Mario & Luigi

    W minionym roku, po wielu perypetiach studia AlphaDream odpowiedzialnego za poboczne przygody dwójki hydraulików, gracze niespodziewanie otrzymali kolejną odsłonę serii Mario & Luigi z podtytułem „Brothership”. Choć gra miała zakusy, by stać się jednym z flagowych więcej

  • Zapomniana muzyka

    Zapomniana muzyka

    Nowy rok, a wraz z nim zmiany w Waszej ulubionej audycji. Zanim jednak zdradzimy Wam, co dla Was szykujemy, zostańcie choć na chwilę i posłuchajcie, jak wspominamy zapomnianą na przestrzeni dekad muzykę do gier wideo. Wspominamy zapomnianą na przestrzeni więcej

  • Still Wakes the Deep – śpiew bezkształtnych potworów

    Still Wakes the Deep – śpiew bezkształtnych potworów

    Horror rozgrywający się w scenerii platformy wiertniczej? Dlaczego nie? Był już kiedyś taki, skądinąd całkiem niezły, pod tytułem Cold Fear. Niewielkie studio The Chinese Room, odpowiedzialne między innymi za tak interesujące gry, jak Everybody’s więcej

Administrator

Redakcja gamemusic

Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych muzyką z gier wideo. Nasz zespół tworzy portal gamemusic.pl/net, który już od ponad 15 lat dostarcza wszystko to, co chcielibyście przeczytać i usłyszeć o dźwięku w grach.