Dżungla pełna jest muzyki. Współzałożyciele Panache, Patrice i Jean-François, rozmawiają z kompozytorem Mamo Kobą o tym, jak muzyka afrykańska i sama dżungla zainspirowały wyjątkową ścieżkę dźwiękową Ancestors: The Humankind Odyssey.

Dżungla pełna jest muzyki.

W serii filmów Patrice rozprawia z ekspertami spoza branży o wyjątkowych pomysłach, jakie zastosowano w Ancestors. Gdy naukowcy, sportowcy i inne kreatywne umysły dzielą się swoimi przeżyciami, przekonują się, jak podobne emocje i doświadczenia powstają w grze.

W ostatnim odcinku dyrektor kreatywny Panache Digital Games, Patrice Désilets i producent wykonawczy Jean-François Boivin dołączają do kompozytora i producenta muzycznego Mamo Koby podczas sesji nagraniowej do ścieżki dźwiękowej Ancestors: The Humankind Odyssey. Opowiadają o tym, jak muzyka afrykańska i dźwięki dżungli wpłynęły na kompozycję.

Gdy naukowcy, sportowcy i inne kreatywne umysły dzielą się swoimi przeżyciami.

Trio podkreśla wagę improwizacji, aby uchwycić odpowiedni ton dla różnych sytuacji, zachowując wspólny temat. Ścieżka dźwiękowa Ancestors prowadzi graczy, którzy odczuwają podobną potrzebę eksperymentowania i improwizacji, jednocześnie starając się osiągnąć ostateczny cel, jakim jest przetrwanie oraz ewolucja.

Redaktor

Daniel Wójcik

W 2008 roku przypadkiem odkryłem muzykę trailerową, w której od razu się zakochałem. Od niej była prosta droga do muzyki z filmów i gier. Minęło ponad 10 lat, a ja pracuję w branży trailer music i piszę publicystykę dla GameMusic.pl.