Reżim pandemiczny dla wielu imprez gamingowych wiąże się z ich anulowaniem lub przesunięciem na przyszły rok. Na szczęście żyjemy w czasach, w których technologia pozwala na streamowanie koncertów, paneli dyskusyjnych czy ceremonii wręczenia nagród bez konieczności narażania się. High Score: Composition and Sound Art for Gaming jest właśnie jedną z tych imprez, którą dzięki dobrodziejstwom Internetu możemy obejrzeć w zaciszu naszych domów.

Zachęcamy do zarejestrowania się i zagłębienia w tematykę nie tylko muzyki, ale i sound designu w grach wideo.

W programie przemówienia Dana Goldinga, kompozytora Untitled Goose Game, zabawnej gry indie, która stała się światowym hitem oraz Leny Raine, kompozytorki i producentki odpowiedzialnej za muzykę do Minecraft Nether Update. W osobnych prezentacjach „The Sound of” Wilbert Roget omawia Mortal Kombat 11, Josie Brechner dzieli się spostrzeżeniami na temat gry Best Friends Forever, natomiasti Dave Tucker i Claire Morwood prezentują muzykę oraz wspomnienia w grze Before I Forget.

Stream został nagrany i jest dostępny na stronie internetowej wydarzenia, dlatego gorąco zachęcamy do zarejestrowania się i zagłębienia w tematykę nie tylko muzyki, ale i sound designu w grach wideo.

Czytaj więcej:

Współpracownik

Daniel Wójcik

W 2008 roku przypadkiem odkryłem muzykę trailerową, w której od razu się zakochałem. Od niej była prosta droga do muzyki z filmów i gier. Minęło ponad 10 lat, a ja pracuję w branży trailer music i piszę publicystykę dla GameMusic.pl.